יש לך שאלה?

התקשר/י

שאלות ותשובות

האם ניפגש עם המדריך והקבוצה לפני היציאה לטיול?

טארגט טורס מקפידה להפגיש בין חברי הקבוצה והמדריך לפני היציאה לטיול. ככלל, נדאג לקיים מפגש קבוצה כשבוע לפני היציאה לטיול.

את המפגש אנו מקיימים במלון בעיר תל אביב-יפו ובמקום מוגש כיבוד קל ושתיה.

מה יהיה גודל הקבוצה?

גודל הקבוצה עשוי להשתנות מטיול לטיול, אך ככלל, גודלה הממוצע הוא כ-30 משתתפים. ניתן ליצור עם משרדנו קשר טלפוני ולבדוק את מצב ההרשמה ביחס לכל טיול וטיול בזמן אמת.

אין לי בן/בת זוג לטיול. האם ניתן למצוא לי שותף לנסיעה?

בהחלט.

אנו בטארגט טורס עושים מאמצים רבים על מנת למצוא שותף פוטנציאלי לנוסעים שונים.

בעניין זה חשוב לציין: כמוכם ישנם נוסעים נוספים המעוניינים לצאת לטיול אך מאחר ולא מצאו שותף או שותפה כלל אינם מעבירים לידינו טופס רישום. אילו היו שולחים טופס רישום, הרי שהיינו יכולים לנסות למצוא עבורם שותף או שותפה, ובחלק גדול מהמקרים – הניסיון היה מצליח!

לכן, מומלץ להעביר לידינו טופס רישום עליו לציין שהנכם מחפשים שותף או שותפה לטיול. כמובן שבמידה ולא יימצא השותך או השותפה המתאימים לא תחול עליכם כל התחייבות.

אין לי בן/בת זוג לטיול. האם ניתן לנסוע כנוסע בודד (single)?

בוודאי. אלו מכם אשר יבחרו לנסוע כנוסעים ללא בן או בת זוג יוכלו לעשות כן. נוסע בודד יישא בעלות נוספת המשתנה מטיול לטיול ומגלמת את העלות שהייתה מתחלקת בינו לבין שותף פוטנציאלי לטיול.

סכום התוספת מופיע בדף המידע אודות הטיול באתרינו, בפרוספקט הטיול המודפס, בדף הרישום לטיול, וכן ניתן ליצור עימנו קשר טלפוני לבירורו.

האם מדריכי טארגט טורס מנוסים?

בהחלט!

מתוך הכרה בחשיבות ההדרכה והמדריך בטיול המאורגן, חברת טארגט טורס שמה לה למטרה להבטיח את סטנדרט ההדרכה הגבוה ביותר. לכן, אנו דואגים לעבוד עם המדריכים המנוסים ביותר אשר הוכיחו עצמם בעבר באיזור הטיול אליו נגיע. כמו כן, ע"פ רב, מדריכינו הינם מדריכים חוזרים אשר עובדים עימנו שנים רבות ואיכות הדרכתם והיכרותם עם האיזור ידועה לנו ממקור ראשון.

הינכם מוזמנים לקרוא עוד אודות מדריכי טארגט טורס בדף "המדריכים שלנו" המופיע בסרגל הקישורים הראשי בראש העמוד.

האם מסלול הטיול עשוי להשתנות כתוצאה משינויי מזג האוויר?

כן.

שאלה זו רלוונטית במיוחד למסלולי אוניות השיט, ובפרט באיזור הים הקריבי.

כפי שחזינו בקיץ 2017, כאשר הוכה האיזור הקריבי בסדרת סופות חזקות, אוניות רבות נאלצו לשנות את מסלול השיט שלהם גם בשבועות שלאחר מכן.

במקרים אלה דואגת חברת השיט לעדכן אותנו מראש בדבר שינויים במסלול הנסיעה. כך, במהלך הקיץ האחרון, קבוצה אחת אשר יצאה איתנו לאיים הקריביים עגנה באיים אחרים מאלו שתוכננו עבורה.

חשוב לציין ששינויים מסוג זה אינם משמעותיים וכלל מדובר באיים סמוכים אשר רב הנוסעים אינם מבינים בינם לבין אלו שתוכננו מלכתחילה.

 

באשר לטיולים יבשתיים, הרי ששינויי מזג אוויר משמעותיים אינם שכיחים כלל. במקרה של שינויים קיצוניים המסכנים את הקבוצה, נדאג לשנות בהתאם את המסלול בהתאם.

באילו מלונות נתארח?

חברת טארגט טורס דואגת להלין את לקוחותיה במלונות טובים הממקוצים במרכזי הערים או העיירות אליהם אנו מגיעים.

בשונה ממתחרינו, אנו מאמינים שמיקום המלון ואיכותו הם מרכיב מפתח מההנאה בטיול. במהלך מפגש הקבוצה המתקיים כשבוע לפני היציאה לטיול אנו דואגים להעביר לידי כל נוסע את רשימת בתי המלון.

יחד עם זאת, אלו מכם אשר יתעניינו קודם לכן מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני ואנו נעביר לידיו את רשימת בתי המלון עוד קודם לכן.

באילו טיסות נטוס?

אנו מקפידים לטוס עם החברות הסדירות המובילות בעולם. זאת ועוד, ככל האפשר אנו נמנעים מטיסות "קונקשן" ומעדיפים לטוס עם קבוצותינו בטיסות ישירות, קצרות ואיכותיות.

נשמח לפרט את פרטי הטיסה הרלוונטית. לצורך כך ניתן ליצור קשר עם משרדנו.

באילו אוניות נשוט?

אוניות הן פרט חשוב, וככאלה אנו דואגים לשוט עם האוניות המובילות העולם.

חברת טארגט טורס מקפידה מאוד על איכות האוניה, וכן איכות החדר בה. על כן, ככלל אנו נמנעים מרכישת חדרים "פנימיים" ללא חלון ללקוחותינו, ומקפידים לרכוש עבור משתתפי טיולינו חדרים חיצוניים עם חלון, לכל הפחות, ובאיזורים אטרקטיבים וחמים – חדרים עם מרפסת.

על מנת לקבל פרטים נוספים אודות השיט בטיול מסוים ניתן לקרוא את מפרט הטיול באתרנו, או ליצור קשר טלפוני עם משרדנו.

באילו אוטובוסים נשתמש במהלך הטיול?

חברת טארגט טורס מקפידה לשכור אוטובוסים חדשים ומרווחים, בעלי מערכת כריזה חדשה ובני 56 מושבים, לנוחיות נוסעינו.

חשוב לציין כי על אף שגודל האוטובוס גדול ביותר, אין כל כוונה למלא אותו בנוסעים! גודל הקבוצה הממוצע הינו כ-30 נוסעים ומספר המושבים הרב באוטובוס נועד לנוחיות הנוסעים ולרווחתם בלבד.

האם חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

חשוב מאוד!

יש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בהקדם על מנת להגן על עצמך מפני הוצאות מיוצרות שעלולות להיגרם עקב ביטול מסיבה רפואית.

ניתן לרכוש את הביטוח כשלושה חודשים לפני היציאה לטיול, ובמקרים מסוימים אף תקופה ארוכה מכך, ולמעשה החל מרכישת הביטוח ועד לחזרתך ארצה תהיה מכוסה מבחינה ביטוחית.

חשוב להדגיש – רכישת ביטוח מיד כשהדבר מתאפשר לא מלעה כלל את מחיר הביטוח, ולמעשה עלותו תהיה זהה לעלות רכישת ביטוח ביום היציאה לטיול. מנגד, רכישה מוקדמת של הביטוח מספקת הגנה לאורך כל התקופה, הגנה שלא מתקיימת ככל שמתעכבים ברכישת הביטוח.

האם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל דרך טארגט טורס?

בהחלט.

משרדנו מקושר באופן ישיר עם חברת הביטוח הפרטי "הראל" ובאפשרותנו לבטח את לקוחותינו בביטוח נסיעות לחו"ל ע"פ מחירון "הראל".

אנא צרו קשר טלפוני ונשמח להעביר אליכם פרטים נוספים.

ברשותי מס' נוסע מתמיד. האם אוכל לצבור נקודות?

כן.

במידה ואתה מנוסע מתמיד בחברה עימה אנו טסים, תוכל להעביר אלינו את מספרך ואנו נדאג שחברת התעופה תזכה אותך בנקודות המגיעות לך.

מהו תוקף הדרכון הנדרש?

שאלה חשובה מאוד.

למרבה הצער, אין תשובה אחת לשאלה זו. רב מדינות אירופה דורשות תוקף של שישה חודשים יום היציאה מהארץ, כאשר מיעוטן מחמיר ודורש שהדרכון יהיה בתוקף במשך שישה חודשים מיום החזרה לארץ.

מנגד, חלק קטן ממדינות אירופה מבקש תוקף של שלושה חודשים בלבד.

על מנת להיות בטוחים אנו ממליצים על חידוש דרכון כאשר תוקפו נמוך משישה חודשים מיום החזרה ארצה.

 

בכל שאלה ספציפים ניתן ליצור קשר עם משרדנו ונשמח להרחיב.

האם נדרשת אשרת כניסה למדינה בה אנו נבקר?

חלק מיעדינו דורשים אשרות כניסה הניתנו מראש כתנאי לביקור בהם. מבין יעדים אלה ניתן למנות את ארה"ב,קנדה, אוסטרליה, הודו, מרוקו ואחרים.

כאשר החובה לויזה קיימת המידע מופיע במפרט הטיול שבאתרינו, בפרופסקט הנסיעה וכן בטופס הרישום.

איני מדבר אנגלית האם זו בעיה?

אל דאגה.

אנו מבינים שחלק מלקוחותינו אינם שולטים בשפה האנגלית, וייתכן שזו אחת הסיבות בגללן בחרו בטיול מאורגן כפיתרון עבורם.

ראשית, הטיול מועבר ע"י המדריך בעברית לנוחיות כל הקבוצה. שנית, בכל צורך שיצוץ ניתן להיעזר במדריך הקבוצה הדובר אנגלית ברמה גבוהה לסיוע. מדריכינו כולם ישמחו לסייע לכם.

האם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי לקורונה?

בהחלט, ניתן לרכוש ביטוח הכולל כיסויי קורונה. מומלץ מאוד לקרוא היטב את הפוליסה של החברות השונות ולוודא שהכיסויים המוצעים תואמים את צרכי הנסיעה. שימו לב – חברות ביטוח שונות מציעות כיסויים שונים ועל צרכן נבון להיות ער לכך.

האם במהלך הטיול יעשה שימוש באוטובוסים מרווחים ומאווררים?

בכל טיולינו בצפון אמריקה אנו שוכרים אוטובוסים גדולים במיוחד, בני 56 מקומות ישיבה. זאת, למרות שכמובן מספר החברים הממוצע בקבוצת מטיילים נמוך משמעותית.

האם חשוב להתחסן כנגד קורונה לפני יציאה לטיול?

הנחיית משרד הבריאות הישראלי, כמו גם ה-CDC האמריקאי וארגון הבריאות העולמי, הינה להתחסן כל אימת שאין מניעה פרטנית לכך.
אנו ממליצים להיוועץ ברופא המשפחה ולקבל החלטה אישית בהתאם להמלצת איש רפואה מוסמך.

האם ניתן לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי?

בהחלט! אנו מאפשרים ללקוחתינו לשלם בעד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם?

אנו מקבלים מזומן, כרטיסי אשראי, העברות בנקאיות והמחאות.

לידיעתכם, החל מחודש אוגוסט 2022, ובהתאם לחוק הישראלי, בעסקאות שערכן גבוה מ-6,000 ש"ח יש לשלם בכרטיס אשראי, העברה בנקאית או המחאה בלבד (לא ניתן לשלם במזומן).

האם ניתן לבטל את הרישום לטיול?

בהחלט. יחד עם זאת, לאחר הרישום עשויים לחול דמי ביטול בהתאם למופיע בטופס הרישום לטיול.

אנו דואגים שדמי הביטול יהיו ידועים החל מרגע הרישום על מנת להבטיח שכל המידע יופיע בפני לקוחותינו בזמן אמת.
כמו כן, אנו ממליצים לכלל לקוחותינו לבטח עצמם בביטוח נסיעות עם רישומם לטיול.

האם ניפגש עם המדריך והקבוצה לפני היציאה לטיול?

טארגט טורס מקפידה להפגיש בין חברי הקבוצה והמדריך לפני היציאה לטיול. ככלל, נדאג לקיים מפגש קבוצה כשבוע לפני היציאה לטיול.

את המפגש אנו מקיימים במלון בעיר תל אביב-יפו ובמקום מוגש כיבוד קל ושתיה.

מה יהיה גודל הקבוצה?

גודל הקבוצה עשוי להשתנות מטיול לטיול, אך ככלל, גודלה הממוצע הוא כ-30 משתתפים. ניתן ליצור עם משרדנו קשר טלפוני ולבדוק את מצב ההרשמה ביחס לכל טיול וטיול בזמן אמת.

אין לי בן/בת זוג לטיול. האם ניתן למצוא לי שותף לנסיעה?

בהחלט.

אנו בטארגט טורס עושים מאמצים רבים על מנת למצוא שותף פוטנציאלי לנוסעים שונים.

בעניין זה חשוב לציין: כמוכם ישנם נוסעים נוספים המעוניינים לצאת לטיול אך מאחר ולא מצאו שותף או שותפה כלל אינם מעבירים לידינו טופס רישום. אילו היו שולחים טופס רישום, הרי שהיינו יכולים לנסות למצוא עבורם שותף או שותפה, ובחלק גדול מהמקרים – הניסיון היה מצליח!

לכן, מומלץ להעביר לידינו טופס רישום עליו לציין שהנכם מחפשים שותף או שותפה לטיול. כמובן שבמידה ולא יימצא השותך או השותפה המתאימים לא תחול עליכם כל התחייבות.

אין לי בן/בת זוג לטיול. האם ניתן לנסוע כנוסע בודד (single)?

בוודאי. אלו מכם אשר יבחרו לנסוע כנוסעים ללא בן או בת זוג יוכלו לעשות כן. נוסע בודד יישא בעלות נוספת המשתנה מטיול לטיול ומגלמת את העלות שהייתה מתחלקת בינו לבין שותף פוטנציאלי לטיול.

סכום התוספת מופיע בדף המידע אודות הטיול באתרינו, בפרוספקט הטיול המודפס, בדף הרישום לטיול, וכן ניתן ליצור עימנו קשר טלפוני לבירורו.

האם מדריכי טארגט טורס מנוסים?

בהחלט!

מתוך הכרה בחשיבות ההדרכה והמדריך בטיול המאורגן, חברת טארגט טורס שמה לה למטרה להבטיח את סטנדרט ההדרכה הגבוה ביותר. לכן, אנו דואגים לעבוד עם המדריכים המנוסים ביותר אשר הוכיחו עצמם בעבר באיזור הטיול אליו נגיע. כמו כן, ע"פ רב, מדריכינו הינם מדריכים חוזרים אשר עובדים עימנו שנים רבות ואיכות הדרכתם והיכרותם עם האיזור ידועה לנו ממקור ראשון.

הינכם מוזמנים לקרוא עוד אודות מדריכי טארגט טורס בדף "המדריכים שלנו" המופיע בסרגל הקישורים הראשי בראש העמוד.

האם מסלול הטיול עשוי להשתנות כתוצאה משינויי מזג האוויר?

כן.

שאלה זו רלוונטית במיוחד למסלולי אוניות השיט, ובפרט באיזור הים הקריבי.

כפי שחזינו בקיץ 2017, כאשר הוכה האיזור הקריבי בסדרת סופות חזקות, אוניות רבות נאלצו לשנות את מסלול השיט שלהם גם בשבועות שלאחר מכן.

במקרים אלה דואגת חברת השיט לעדכן אותנו מראש בדבר שינויים במסלול הנסיעה. כך, במהלך הקיץ האחרון, קבוצה אחת אשר יצאה איתנו לאיים הקריביים עגנה באיים אחרים מאלו שתוכננו עבורה.

חשוב לציין ששינויים מסוג זה אינם משמעותיים וכלל מדובר באיים סמוכים אשר רב הנוסעים אינם מבינים בינם לבין אלו שתוכננו מלכתחילה.

 

באשר לטיולים יבשתיים, הרי ששינויי מזג אוויר משמעותיים אינם שכיחים כלל. במקרה של שינויים קיצוניים המסכנים את הקבוצה, נדאג לשנות בהתאם את המסלול בהתאם.

באילו מלונות נתארח?

חברת טארגט טורס דואגת להלין את לקוחותיה במלונות טובים הממקוצים במרכזי הערים או העיירות אליהם אנו מגיעים.

בשונה ממתחרינו, אנו מאמינים שמיקום המלון ואיכותו הם מרכיב מפתח מההנאה בטיול. במהלך מפגש הקבוצה המתקיים כשבוע לפני היציאה לטיול אנו דואגים להעביר לידי כל נוסע את רשימת בתי המלון.

יחד עם זאת, אלו מכם אשר יתעניינו קודם לכן מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני ואנו נעביר לידיו את רשימת בתי המלון עוד קודם לכן.

באילו טיסות נטוס?

אנו מקפידים לטוס עם החברות הסדירות המובילות בעולם. זאת ועוד, ככל האפשר אנו נמנעים מטיסות "קונקשן" ומעדיפים לטוס עם קבוצותינו בטיסות ישירות, קצרות ואיכותיות.

נשמח לפרט את פרטי הטיסה הרלוונטית. לצורך כך ניתן ליצור קשר עם משרדנו.

באילו אוניות נשוט?

אוניות הן פרט חשוב, וככאלה אנו דואגים לשוט עם האוניות המובילות העולם.

חברת טארגט טורס מקפידה מאוד על איכות האוניה, וכן איכות החדר בה. על כן, ככלל אנו נמנעים מרכישת חדרים "פנימיים" ללא חלון ללקוחותינו, ומקפידים לרכוש עבור משתתפי טיולינו חדרים חיצוניים עם חלון, לכל הפחות, ובאיזורים אטרקטיבים וחמים – חדרים עם מרפסת.

על מנת לקבל פרטים נוספים אודות השיט בטיול מסוים ניתן לקרוא את מפרט הטיול באתרנו, או ליצור קשר טלפוני עם משרדנו.

באילו אוטובוסים נשתמש במהלך הטיול?

חברת טארגט טורס מקפידה לשכור אוטובוסים חדשים ומרווחים, בעלי מערכת כריזה חדשה ובני 56 מושבים, לנוחיות נוסעינו.

חשוב לציין כי על אף שגודל האוטובוס גדול ביותר, אין כל כוונה למלא אותו בנוסעים! גודל הקבוצה הממוצע הינו כ-30 נוסעים ומספר המושבים הרב באוטובוס נועד לנוחיות הנוסעים ולרווחתם בלבד.

האם חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

חשוב מאוד!

יש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בהקדם על מנת להגן על עצמך מפני הוצאות מיוצרות שעלולות להיגרם עקב ביטול מסיבה רפואית.

ניתן לרכוש את הביטוח כשלושה חודשים לפני היציאה לטיול, ובמקרים מסוימים אף תקופה ארוכה מכך, ולמעשה החל מרכישת הביטוח ועד לחזרתך ארצה תהיה מכוסה מבחינה ביטוחית.

חשוב להדגיש – רכישת ביטוח מיד כשהדבר מתאפשר לא מלעה כלל את מחיר הביטוח, ולמעשה עלותו תהיה זהה לעלות רכישת ביטוח ביום היציאה לטיול. מנגד, רכישה מוקדמת של הביטוח מספקת הגנה לאורך כל התקופה, הגנה שלא מתקיימת ככל שמתעכבים ברכישת הביטוח.

האם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל דרך טארגט טורס?

בהחלט.

משרדנו מקושר באופן ישיר עם חברת הביטוח הפרטי "הראל" ובאפשרותנו לבטח את לקוחותינו בביטוח נסיעות לחו"ל ע"פ מחירון "הראל".

אנא צרו קשר טלפוני ונשמח להעביר אליכם פרטים נוספים.

ברשותי מס' נוסע מתמיד. האם אוכל לצבור נקודות?

כן.

במידה ואתה מנוסע מתמיד בחברה עימה אנו טסים, תוכל להעביר אלינו את מספרך ואנו נדאג שחברת התעופה תזכה אותך בנקודות המגיעות לך.

מהו תוקף הדרכון הנדרש?

שאלה חשובה מאוד.

למרבה הצער, אין תשובה אחת לשאלה זו. רב מדינות אירופה דורשות תוקף של שישה חודשים יום היציאה מהארץ, כאשר מיעוטן מחמיר ודורש שהדרכון יהיה בתוקף במשך שישה חודשים מיום החזרה לארץ.

מנגד, חלק קטן ממדינות אירופה מבקש תוקף של שלושה חודשים בלבד.

על מנת להיות בטוחים אנו ממליצים על חידוש דרכון כאשר תוקפו נמוך משישה חודשים מיום החזרה ארצה.

 

בכל שאלה ספציפים ניתן ליצור קשר עם משרדנו ונשמח להרחיב.

האם נדרשת אשרת כניסה למדינה בה אנו נבקר?

חלק מיעדינו דורשים אשרות כניסה הניתנו מראש כתנאי לביקור בהם. מבין יעדים אלה ניתן למנות את ארה"ב,קנדה, אוסטרליה, הודו, מרוקו ואחרים.

כאשר החובה לויזה קיימת המידע מופיע במפרט הטיול שבאתרינו, בפרופסקט הנסיעה וכן בטופס הרישום.

איני מדבר אנגלית האם זו בעיה?

אל דאגה.

אנו מבינים שחלק מלקוחותינו אינם שולטים בשפה האנגלית, וייתכן שזו אחת הסיבות בגללן בחרו בטיול מאורגן כפיתרון עבורם.

ראשית, הטיול מועבר ע"י המדריך בעברית לנוחיות כל הקבוצה. שנית, בכל צורך שיצוץ ניתן להיעזר במדריך הקבוצה הדובר אנגלית ברמה גבוהה לסיוע. מדריכינו כולם ישמחו לסייע לכם.

האם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי לקורונה?

בהחלט, ניתן לרכוש ביטוח הכולל כיסויי קורונה. מומלץ מאוד לקרוא היטב את הפוליסה של החברות השונות ולוודא שהכיסויים המוצעים תואמים את צרכי הנסיעה. שימו לב – חברות ביטוח שונות מציעות כיסויים שונים ועל צרכן נבון להיות ער לכך.

האם במהלך הטיול יעשה שימוש באוטובוסים מרווחים ומאווררים?

בכל טיולינו בצפון אמריקה אנו שוכרים אוטובוסים גדולים במיוחד, בני 56 מקומות ישיבה. זאת, למרות שכמובן מספר החברים הממוצע בקבוצת מטיילים נמוך משמעותית.

האם חשוב להתחסן כנגד קורונה לפני יציאה לטיול?

הנחיית משרד הבריאות הישראלי, כמו גם ה-CDC האמריקאי וארגון הבריאות העולמי, הינה להתחסן כל אימת שאין מניעה פרטנית לכך.
אנו ממליצים להיוועץ ברופא המשפחה ולקבל החלטה אישית בהתאם להמלצת איש רפואה מוסמך.

האם ניתן לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי?

בהחלט! אנו מאפשרים ללקוחתינו לשלם בעד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם?

אנו מקבלים מזומן, כרטיסי אשראי, העברות בנקאיות והמחאות.

לידיעתכם, החל מחודש אוגוסט 2022, ובהתאם לחוק הישראלי, בעסקאות שערכן גבוה מ-6,000 ש"ח יש לשלם בכרטיס אשראי, העברה בנקאית או המחאה בלבד (לא ניתן לשלם במזומן).

האם ניתן לבטל את הרישום לטיול?

בהחלט. יחד עם זאת, לאחר הרישום עשויים לחול דמי ביטול בהתאם למופיע בטופס הרישום לטיול.

אנו דואגים שדמי הביטול יהיו ידועים החל מרגע הרישום על מנת להבטיח שכל המידע יופיע בפני לקוחותינו בזמן אמת.
כמו כן, אנו ממליצים לכלל לקוחותינו לבטח עצמם בביטוח נסיעות עם רישומם לטיול.

תן לנו לסדר לך
את הטיול!

לקבלת ייעוץ ללא עלות השאר לנו את פרטים

דילוג לתוכן